ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8/2021
Dotyczy: świadczenia usług w zakresie nadzoru eksploatacyjnego sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej Nr 37 im. kpt. ż. w. Antoniego Ledóchowskiego w Szczecinie ul. Lucjana Rydla 6, 70-783 Szczecin oraz ul. Zofii Nałkowskiej 33, 70-785 Szczecin.
-
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Szczecin, Plac Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, NIP 8510309410
Szkoła Podstawowa Nr 37 im. kpt. ż. w. Antoniego Ledóchowskiego w Szczecinie
ul. Lucjana Rydla 6, 70-783 Szczecin oraz ul. Zofii Nałkowskiej 33, 70-785 Szczecin.
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru eksploatacyjnego sprzętu komputerowego w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. dla Szkoły Podstawowej Nr 37 im. kpt. ż. w. Antoniego Ledóchowskiego w Szczecinie ul. Lucjana Rydla 6, 70-783 Szczecin oraz ul. Zofii Nałkowskiej 33, 70-785 Szczecin.
Zapraszam do złożenia oferty na ww. zadanie. Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie § 11 ust. 4 pkt 1 załącznika nr 1 do Zarządzenia Nr 303/16 Prezydenta Miasta Szczecina z dnia 28 lipca 2016r. w sprawie zasad wykonywania w Urzędzie Miasta Szczecin i jednostkach organizacyjnych Gminy Miasto Szczecin ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej Urzędu Miasta Szczecin (zm. Zarządzenie nr 14/19 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 14 stycznia 2019r. oraz zarządzenie nr 320/19 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 24 lipca 2019r.).
-
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
-
Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego zawartymi w opisie do niniejszego zapytania.
-
Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania Umowy.
-
Zamawiający dopuszcza zamówienie dodatkowych usług, które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 1. W przypadku takich zamówień – ceny będą ustalane indywidualnie.
-
Dopuszczalne jest częściowe składanie zamówień.
-
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Dokumenty, które należy dostarczyć do Zamawiającego:
-
Oferta cenowa (zał. nr 2),
Oferta cenowa powinna być:
-
Opatrzona pieczątką firmową;
-
Posiadać datę sporządzenia
-
Podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Oferta powinna zawierać:
-
Wartość oferty (wartość netto, brutto) w podziale na pozycje wymienione w formularzu ofertowym;
-
Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
-
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
-
Termin złożenia oferty: do 10.12.2021r. do godziny 12:00
-
Ofertę sporządzoną w języku polskim zawierającą pełną nazwę oferenta, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, cenę przedmiotu zamówienia prosimy składać na piśmie w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 37 w Szczecinie ul. Zofii Nałkowskiej 33 lub przesłać na adres e-mail: n.bukaczewska@sp37.szczecin.pl
-
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.sp37.bipszczecin.pl
-
OCENA OFERT
Jedyne kryterium stanowi cena, której waga wynosi 100 %.
-
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą elektroniczną najpóźniej do dnia 15.12.2021r.
-
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Żaneta Nowakowska pod numerem telefonu (91) 462 94 86 w budynku przy ul. Zofii Nałkowskiej 33 oraz w budynku przy ul. Lucjana Rydla 6 pod numerem telefonu (91) 466 84 60 lub (91) 466 80 66 oraz pod adresem e-mail: z.nowakowska@sp37.szczecin.pl.
Zamawiający
Dyrektor Szkoły
Janusz Cymerman
Załączniki do niniejszego ZO.
-
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
-
Oferta cenowa – załącznik nr 2